Benitez: Sahamızda Turu Geçebiliriz
Napoli Teknik Direktörü Benitez, kaybettikleri Porto maçının kendileri için kötü olduğunu ama ikinci maçta turu geçebileceklerine inandığını söyledi.
Napoli Teknik Direktörü Rafa Benitez, kaybettikleri Porto maçının kendileri için kötü olduğunu ama ikinci maçta turu geçebileceklerine inandığını söyledi.
UEFA Avrupa Ligi 3. Turu'nda Porto ile eşleşen İtalyan temsilcisi, ilk maçta rakibinin Martinez ile bulduğu gole engel olamadı ve maçı 1-0 kaybetti.
Sky Sport'a açıklamalarda bulunan İspanyol teknik adam, "Bizim için kötü bir sonuç oldu, ama San Paolo'da 2-0 kazanabiliriz." ifadelerini kullandı.
Maçı değerlendiren Benitez, "Maçta bizim amacımız iyi defans yapmak ve tehlikeli fırsatlar yaratarak oynamaktı. Bunu başta yapamadık ama ikinci yarıda istediğimiz şeyi ortaya koyduk ve gol de bulabilirdik." şeklinde konuştu.
53 yaşındaki çalıştırıcı rövanş maçını kazanabileceklerini de, "Kendi sahamızda oynayacağımız maçta fark yaratabiliriz. Ama Porto'nun güçlü atakları da fark yaratabilir. Oldukça zorlu olacak fakat bunu başarabileceğimize inanıyorum." sözleriyle dile getirdi.