Beşiktaş Kulübü'nün Bugün Gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurulunda Açılan İlk Sandık...

Son Güncelleme:

Beşiktaş Kulübü'nün bugün gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulunda açılan ilk sandık sonucunda başkan adaylarından Fikret Orman 53, Bülent Deriş 6 ve Nazmi Koca da 4 oy aldı.

Beşiktaş Kulübü'nün bugün gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulunda açılan ilk sandık sonucunda başkan adaylarından Fikret Orman 53, Bülent Deriş 6 ve Nazmi Koca da 4 oy aldı. - ISTANBUL

Kaynak: AA