Beşiktaş, Süper Lig'de Kalan 4 İç Saha Maçını da Ankara'da Oynayacak
Son Güncelleme:
Beşiktaş, ligin kalan haftalarında oynayacağı 4 iç saha maçında da Ankara Osmanlı Stadı'nı kullanacak.
Süper Lig'de şampiyonluk yarışında yer alan Beşiktaş'ta ligin kalan haftaları için iç saha sorunu çözüldü.
NTV Spor'un haberine göre Beşiktaş futbol takımı, ligin 28, 30, 32 ve 34. haftalarında yapacağı iç saha maçlarında Ankara Osmanlı Stadı'nı kullanacak.
Beşiktaş sırasıyla Karabükspor, Gaziantepspor, Konyaspor ve Gençlerbirliği maçlarını bu stadyumda oynayacak.
Kaynak: EuroSport.com