Beşiktaş, Süper Lig'de Kalan 4 İç Saha Maçını da Ankara'da Oynayacak
Son Dakika Logo
10.04.2015 03:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beşiktaş, Süper Lig'de Kalan 4 İç Saha Maçını da Ankara'da Oynayacak

Beşiktaş, ligin kalan haftalarında oynayacağı 4 iç saha maçında da Ankara Osmanlı Stadı'nı kullanacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Reisssss Reisssss:
    Şampiyon bjk büyük takımsan her takımı yenersın hakemıde sen avrupali kartalsın carsiya selam 1 0 Yanıtla
  • Emre Emre:
    Ohhh be. Süper oldu. Gel tabi kara kartalım. İstanbul sana uğursuz geliyor. Gel Ankarada galibiyetlerine devam et.. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement