Beşiktaş, Süper Lig'de Kalan 4 İç Saha Maçını da Ankara'da Oynayacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş, Süper Lig'de Kalan 4 İç Saha Maçını da Ankara'da Oynayacak

10.04.2015 15:48  Güncelleme: 15:56

Beşiktaş, ligin kalan haftalarında oynayacağı 4 iç saha maçında da Ankara Osmanlı Stadı'nı kullanacak.

Süper Lig'de şampiyonluk yarışında yer alan Beşiktaş'ta ligin kalan haftaları için iç saha sorunu çözüldü.

NTVSpor'un haberine göre Beşiktaş futbol takımı, ligin 28, 30, 32 ve 34. haftalarında yapacağı iç saha maçlarında Ankara Osmanlı Stadı'nı kullanacak.

Beşiktaş sırasıyla Karabükspor, Gaziantepspor, Konyaspor ve Gençlerbirliği maçlarını bu stadyumda oynayacak.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Beşiktaş, Süper Lig'de Kalan 4 İç Saha Maçını da Ankara'da Oynayacak - Son Dakika


Advertisement