Beytüşşebap'ta Göstericilere Polis Müdahalesi

Son Güncelleme:

Beytüşşebap'ta Suriye'de Kürtlere yönelik şiddet ve saldırıda bulunulduğunu öne süren bir grup, protesto gösterisi yaptı.

Beytüşşebap'ta Suriye'de Kürtlere yönelik şiddet ve saldırıda bulunulduğunu öne süren bir grup, protesto gösterisi yaptı. Tatar Mahallesi'nde dün akşam saatlerinde gerçekleşen eylemde sokaklarda barikat kuran ve ateş yakan göstericilere polis gaz bombları ile müdahale etti. Göstericiler polise taş ve molotof kokteylleri attı. Geç saatlere kadar süren olaylar polisin göstericileri dağıtması ile son buldu.


GÖRÜNTÜ DÜKÜMÜ Göstericilerin yaktığı ateş


Yollardaki barikatlar


Polisin müdahale anı


Yolların trafiğe açılması


Genel ve detay görüntüler


Haber-Kamera Emin BALBEYTÜŞŞEBAP (Şırnak), (DHA)-


==================================


(Tür: Yurt)

Kaynak: DHA