Bulls, Onuralp Bitim'i serbest bıraktı
Son Güncelleme:
Chicago Bulls, milli basketbolcu Onuralp Bitim ve Kenneth Lofton ile yollarını ayırdı.
Amerikan Basketbol Ligi (NBA) takımlarından Chicago Bulls, milli basketbolcu Onuralp Bitim'i serbest bıraktı.
Kulüpten yapılan açıklamada, Onuralp Bitim ve Kenneth Lofton ile yolların ayrıldığı belirtildi. Açıklamada, oyunculara emekleri için de teşekkür edildi.
Kaynak: AA