Bursa’nın üreten kadınları Tarım İl Müdürlüğü’nde buluştu

Son Güncelleme:

8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında Bursa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bahçesinde, Bursa İli üreten kadın kooperatif ve derneklerinin katılımıyla program düzenlendi.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında Bursa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bahçesinde, Bursa İli üreten kadın kooperatif ve derneklerinin katılımıyla program düzenlendi.

Kaynak: Dunya.com