Bursa’nın üreten kadınları Tarım İl Müdürlüğü’nde buluştu
Son Güncelleme:
8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında Bursa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bahçesinde, Bursa İli üreten kadın kooperatif ve derneklerinin katılımıyla program düzenlendi.
8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında Bursa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bahçesinde, Bursa İli üreten kadın kooperatif ve derneklerinin katılımıyla program düzenlendi.
Kaynak: Dunya.com