Bursaspor'dan 15 Temmuz mesajı

Son Güncelleme:

Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.

Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.


Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 4. yıl dönümünde şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz" ifadeleri kullanıldı. - BURSA

Kaynak: İHA