Caddeye Tersten Girince Alkollü Olduğu Ortaya Çıktı
Son Güncelleme:
Eskişehir’de caddeye tersten giren sürücünün alkollü olduğu ortaya çıktı.
Eskişehir'de caddeye tersten giren sürücünün alkollü olduğu ortaya çıktı.
Olay, sabaha karşı Cumhuriye Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi üzerinde yaşandı. Caddeye tersten giren bir sürücü, polis ekibinin dikkatini çekti. Polis ekibi tarafından durdurulan sürücünün alkollü olduğu anlaşıldı. Polis merkezine götürülen sürücünün alkol raporunda 1.44 promil alkol çıktı. - ESKİŞEHİR
Kaynak: İHA