CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, IRAK BAŞBAKANI EL-KAZIMİ İLE GÖRÜŞTÜ
Son Güncelleme:
Gülseli KENARLI / İSTANBUL DHACumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Irak Başbakanı El Kazimi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Gülseli KENARLI/ İSTANBUL DHA
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Irak Başbakanı El Kazimi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Erdoğan görüşmede, Irak'ın yeni Başbakanı olmasından dolayı Mustafa el-Kazımi'yi tebrik edip, kendisine başarılar diledi.Erdoğan'ın, Kovid-19 salgınıyla mücadelede Irak'a desteğini ifade ettiği görüşmede, ikili ve bölgesel meseleler ele alındı.
Kaynak: DHA