CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, IRAK BAŞBAKANI EL-KAZIMİ İLE GÖRÜŞTÜ

Son Güncelleme:

Gülseli KENARLI / İSTANBUL DHACumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Irak Başbakanı El Kazimi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Gülseli KENARLI/ İSTANBUL DHA

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Irak Başbakanı El Kazimi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Erdoğan görüşmede, Irak'ın yeni Başbakanı olmasından dolayı Mustafa el-Kazımi'yi tebrik edip, kendisine başarılar diledi.

Erdoğan'ın, Kovid-19 salgınıyla mücadelede Irak'a desteğini ifade ettiği görüşmede, ikili ve bölgesel meseleler ele alındı.


Kaynak: DHA