Denizli Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz, Görev Süresi Sona Eren Şube Müdürlerine Plaket Verdi

Son Güncelleme:

Denizli Milli Eğitim Müdürü Mahmut oğuz, İl Milli Eğitim Müdürlüğünde görev süreleri sona eren şube müdürlerine, çalışmalarındaki başarılarından dolayı plaket verdi.

Denizli Milli Eğitim Müdürü Mahmut oğuz, İl Milli Eğitim Müdürlüğünde görev süreleri sona eren şube müdürlerine, çalışmalarındaki başarılarından dolayı plaket verdi.


Oğuz, plaket töreninde yaptığı konuşmada, şube müdürleri Ragıp Çelik ve İbrahim Ertan Aktaş'ın birlikte uyum içerisinde çalıştıklarını ifade etti.


Görev süreleri sona eren şube müdürlerini başarılardan dolayı kutladığını belirten Oğuz, "Bakanlığımızın yeni uygulamaları doğrultusunda bu iki arkadaşımızın görev süreleri sona ermiştir. Kendi görev yerleri olan okul müdürlüğü görevlerine dönerek eğitim çalışmalarına devam edeceklerdir. Birlikte çalıştığımız zaman içerisinde Türk Milli Eğitimi için gönülden çalıştıklarından dolayı kendilerine teşekkür ediyorum" dedi.


Müdür Oğuz, konuşmasının ardından şube müdürlerine plaket ve çeşitli hediyeler verdi.


- DENİZLİ

Kaynak: AA