Derince Belediyesi Çalışanları İftarda Buluştu

Son Güncelleme:

Derince Belediye Başkanı Alemdar belediye çalışanlarına iftar verdi

Derince Belediye Başkanı Aziz Alemdar, belediye çalışanları için iftar programı düzenledi.


Zübeyde Hanım Parkı'nda gerçekleştirilen iftar programına şube müdürleri, çalışanlar ve aileleri katıldı.


Alemdar, yaptığı konuşmada, 4 yılı geçen görev süreleri boyunca hep birlikte çok önemli işlere imza attıklarını belirterek, yapılan önemli icraatlarda belediye çalışanlarının büyük emeği olduğunu söyledi.


Bu birlikteliklerinin gelecek yıllarda da sürmesini dileyen Alemdar, daha birlikte yürüyecekleri uzun bir yol olduğunu kaydetti.


Alemdar, oruçların açılmasının ardından ailelerle sohbet etti. - Kocaeli

Kaynak: AA