Dörtyol'da Doğaka Çalıştayı Toplantısı
Son Güncelleme:
Dörtyol'da, Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) çalıştayı toplantısı yapıldı.
Dörtyol'da, Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) çalıştayı toplantısı yapıldı.
DOĞAKA Proje Uzmanı Betül Yaprak, Öğretmenevi'nde düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, bölgenin kalkınmasına katkı sağlamak için DOĞAKA'nın çalışmalarını, aralıksız sürdürdüğünü kaydetti.
Çalıştaya, Kaymakam Hasan Özyiğit, Belediye Başkanı Fadıl Keskin, sivil toplum kuruluşları katıldı.
Muhabir: İsmihan Özgüven
Yayıncı: Zuha Uzundere Kocalar - HATAY
Kaynak: AA