Dörtyol'da Gençlik Haftası kapsamında bisiklet turu düzenlendi
Son Güncelleme:
Hatay'ın Dörtyol ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezi tarafından bisiklet turu düzenlendi. Etkinliğe katılan çok sayıda bisikletli, ilçe merkezinde tur attıktan sonra İlk Kurşun Müzesi'ni ziyaret etti.
Hatay'ın Dörtyol ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında bisiklet turu düzenlendi.
Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezince düzenlenen etkinliğe, çok sayıda bisikletli katıldı.
Gençlik Merkezi önünde toplanan bisikletliler, ilçe merkezinde tur attı.
Grup daha sonra İlk Kurşun Müzesini ziyaret etti.
Kaynak: AA