Düzce Protokolü, Fenerbahçe Kampını Ziyaret Etti

Son Güncelleme:

Sabah saatlerinde gerçekleştirilen antrenman sırasında yapılan ziyarette Vali Adnan Yılmaz, teknik direktör Ersun Yanal'a çiçek ve şilt hediye etti.

Düzce Valisi Adnan Yılmaz, Fenerbahçe Topuk Yaylası Kamp ve Dinlenme Tesisleri'ni Düzce'ye ve Türk sporuna kazandıran başta Fenerbahçe Başkanı olmak üzere Yönetim Kurulu Üyelerine ve bu tesiste emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerini iletti.


Vali Yılmaz bu konuşmanın ardından teknik direktör Ersun Yanal ve futbolcularla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: DHA