Eker: Ruslarla İhracat İçin İmzalar Atıldı
Son Güncelleme:
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Rusya'ya yapılması planlanan gıda ihracatına ilişkin, "Ruslarla bu manada yaptığımız görüşme olumlu. Olumlu gelişmeler kaydettik, imzaladığımız protokolde de çok olumlu bazı noktalar yakaladık. Önümüzdeki ay da bunların uygulamalarını hep birlikte göreceğiz" dedi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Rusya'ya yapılması planlanan gıda ihracatına ilişkin, "Ruslarla bu manada yaptığımız görüşme olumlu. Olumlu gelişmeler kaydettik, imzaladığımız protokolde de çok olumlu bazı noktalar yakaladık. Önümüzdeki ay da bunların uygulamalarını hep birlikte göreceğiz" dedi.
Kaynak: Yeni Şafak