Elazığ'da Aç Kalan Kurt Şehir Merkezine İndi
Son Güncelleme:
Yiyecek bulamayan kurt, Elazığ'ın Rüstempaşa Mahallesi'nde güvenlik kameralarına yansıdı.
Elazığ'da aç kalan kurt, şehir merkezine indi
ELAZIĞ - Elazığ'da doğal yaşam alanında yiyecek bulamayan kurt, gece saatlerinde şehir merkezine indi. O anlar güvenlik kamerasına yansıdı.
Yaban hayvan popülasyonunun yoğunlukta olduğu Elazığ bölgesinde yiyecek bulmakta güçlük çeken hayvanlar, şehir merkezlerini mesken tutuyor. Bunlardan sonuncusu ise bir kurt oldu. Doğal yaşama alanında yiyecek bulamayan kurt, Rüstempaşa Mahallesi'ne kadar indi. Kısa bir süre mahallede gezen kurt daha sonra gözden kaybolurken, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı.
Kaynak: İHA