Elazığ'da su tankeri alev aldı, yangın söndürüldü
Son Güncelleme:
Elazığ'ın merkezinde bulunan Seyda Molla Bahri Bulvarı'nda seyir halinde olan bir su tankeri aniden alev aldı. Sürücü aracı yol kenarına çekerek itfaiye ekiplerine haber verdi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın söndürüldü.
Elazığ'da alev alan su tankeri, ekipler tarafından söndürüldü.
Olay, merkez Seyda Molla Bahri Bulvarı'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halinde su tankeri bir anda alev aldı. Sürücü aracı yol kenarına çekerek itfaiye ekiplerine haber verdi. Ekiplerin müdahalesi ile araçtaki yangın söndürüldü. - ELAZIĞ
Kaynak: İHA