Emniyet Müdürü Yılmaz Cuma Günü Ardahan'dan Ayrılacak

Son Güncelleme:

Merkeze alınan Ardahan İl Emniyet Müdürü Abdurrahman Yılmaz'ın, cuma günü Ardahan'dan ayrılacağını bildirdi.

Merkeze alınan Ardahan İl Emniyet Müdürü Abdurrahman Yılmaz'ın, cuma günü Ardahan'dan ayrılacağını bildirdi.


Yılmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kararname ile görevinin merkeze alındığını, bu nedenle Ardahan'da veda ziyaretlerine başladığını kaydetti.


Sonucun hayırlı olacağına inandığını ifade eden Yılmaz, "Yaklaşık 3 yıl Ardahan'da görev yaptım. Bu süre zarfında Ardahan'ın huzuru için her türlü fedakarlığı gösterdik. Şükürler olsun bu mutluluk ve bu vicdan rahatlığı içinde Ardahan'dan ayrılıyorum" dedi.


Muhabir: Günay Nuh/ Zehra Melek Çat


Yayıncı: Muharrem Aksakallı - ARDAHAN

Kaynak: AA