Emtiada İlk Yarının Kazananı Buğday Oldu, Şekerin Tadı Kaçtı

Son Güncelleme:

Yılın ilk yarısında yatırımcısına en fazla kazandıran emtia yüzde 29'a yakın artış kaydeden buğday olurken, şeker ise yüzde 29,2lik düşüşle yatırımcısına en fazla kaybettiren emtia olarak kayıtlara geçti.

Yılın ilk yarısında yatırımcısına en fazla kazandıran emtia yüzde 29'a yakın artış kaydeden buğday olurken, şeker ise yüzde 29,2lik düşüşle yatırımcısına en fazla kaybettiren emtia olarak kayıtlara geçti

Kaynak: Dunya.com