Erbaa'da Kaçak Su Kullanan Kişiye Bin 323 Lira Ceza Uygulandı
Son Güncelleme:
Erbaa ilçesinde bir inşaatın sahibine, kaçak su kullandığı gerekçesiyle bin 323 lira ceza uygulandı.
Erbaa ilçesinde bir inşaatın sahibine, kaçak su kullandığı gerekçesiyle bin 323 lira ceza uygulandı.
Erbaa Belediyesi'nde yapılan yazılı açıklamada, Belediye Su İşler Müdürlüğü ekiplerince yapılan kontrolde, Fatih Sultan Mehmet Mahallesi'nde Ş.H'ye ait 3 katlı inşaatta kaçak su kullanıldığı tespit edildiği belirtildi.
İnşaat sahibine bin 323 lira ceza uyguladığı kaydedilen açıklamada, "Türk Ceza Kanunu'nda, abonelik esasına göre yararlanılabilen elektrik enerjisinin, suyun veya doğal gazın, sahibinin rızası olmaksızın ve tüketim miktarının belirlenmesini engelleyecek şekilde tüketilmesi halinde kişi hakkında 1 yıldan 3 yıla kadar hapis cezasına hükmolunur" denildi.
Muhabir: Recep Bilek
Yayıncı: Ahmet Ekici - TOKAT
Kaynak: AA