Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanımı İddiası
Son Güncelleme:
Eskişehir'de, kaçak elektrik kullandığı iddia edilen 4 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı.
Eskişehir'de, kaçak elektrik kullandığı iddia edilen 4 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı.
Alınan bilgiye göre, Hoşnudiye ve Ertuğrulgazi mahallelerinde denetim yapan Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş ekipleri, Y.B. (38), C.Ç. (27), O.Y. (30) ve A.Ö'nün (44), binalarında kaçak elektrik kullandığını belirledi.
Zanlılar hakkında "enerji hırsızlığı" suçlamasıyla yasal işlem yapılacağı öğrenildi.
- ESKİŞEHİR
Kaynak: AA