Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

Son Güncelleme:

Eskişehir’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi tedavi altına alındı.


Edinilen bilgiye göre, Sütlüce Mahallesi Emirgan Sokak'ta bulunan iki katlı müstakil bir evde gece saatlerinde olumsuz hava koşulları nedeniyle kömür sobasından karbonmonoksit gazı sızmaya başladı. O sırada uykuda olan aile fertlerinden birinin uyanarak durumu fark etmesiyle birlikte, 112 Acil Servis ekiplerine haber verildi. Kısa sürede olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, gazdan etkilenen 1'i çocuk 6 kişiyi kentteki çeşitli hastanelere nakletti.


Hastaneye kaldırılan şahısların hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA