Eskişehir'de Süper Lig'e Çıkamama Üzüntüsü

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Eskişehirspor'un TFF 1. Lig play-off finalinde Göztepe'ye penaltılarda 3-2 yenilerek, Spor Toto Süper Lig'e çıkamamasının ardından Eskişehir'de büyük üzüntü yaşandı.

Eskişehirspor'un TFF 1. Lig play-off finalinde Göztepe'ye penaltılarda 3-2 yenilerek, Spor Toto Süper Lig'e çıkamamasının ardından Eskişehir'de büyük üzüntü yaşandı.


Siyah-kırmızılı taraftarlar, karşılaşmayı Eskişehir Atatürk Stadı'nda kurulan dev ekrandan takip etti.


Eskişehirspor'un penaltılarda Göztepe'ye 3-2 yenilmesiyle taraftarlar büyük üzüntü yaşadı.


Maçın ardından çok sayıda taraftarın ağladığı görülürken bazı seyirciler de saha içindeki sandalyelere zarar verdi.

Kaynak: AA