Eü ile Ege Telgraf Gazetesi Arasında Organ Bağışı Konusunda İşbirliği
Ege Üniversitesi Organ Nakli Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Ege Telgraf Gazetesi arasında organ bağışı konusunda işbirliği protokolü imzalandı."Bugün gerçekleştirdiğimiz işbirliği ile tüm basın dünyasının harekete geçmesi noktasında öncülük"...
Ege Üniversitesi Organ Nakli Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Ege Telgraf Gazetesi arasında organ bağışı konusunda işbirliği protokolü imzalandı.
Ege Telgraf çalışanlarının hazırladığı sosyal sorumluluk projesi olan organ bağışı protokol töreninde konuşan gazetenin Genel Yayın Yönetmeni Aylin Süphandağlı, organ bağışına duyulan ihtiyacın her geçen gün arttığını belirterek,
"Bugün gerçekleştirdiğimiz işbirliği ile tüm basın dünyasının harekete geçmesi noktasında öncülük etmeyi amaçlıyoruz" dedi.
Yaptıkları bağıştan ve oluşturulan projeden dolayı tüm gazete çalışanlarına teşekkür eden Süphandağlı, önümüzdeki günlerde yeni sosyal sorumluluk projelerine de açıklayacaklarını bildirdi.
Ege Üniversitesi (E.Ü) Organ Nakli Uygulama ve Araştırma Merkezi Koordinatörü Nurşen Altuğ da, gelişmiş ülkelerde vatandaşların organ bağışı konusunda daha bilinçli olduğuna işaret ederek, Türkiye'de de basının etkisiyle her geçen gün bu konudaki hassasiyet ve bilincin arttığını söyledi.
Altuğ, organ bağışının önemini vurguladığı konuşmasında, tüm İzmirliler'i organ bağışına davet etti.
İşbirliği protokolü kapsamında gazetenin tüm çalışanları organlarını bağışladı.
- İZMİR