Fenerbahçe?de 52 Maç Sonra Bir İlk

Son Güncelleme:

FutbolArena Detay - Geçtiğimiz haftasonu ligde Adanaspor'la ardından haftaiçi de kupada Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kalan Fenerbahçe, bu sezon ilk kez üst üste 2 ayrı karşılaşmada bu kadar fazla gol yedi.

FutbolArena Detay - Geçtiğimiz haftasonu ligde Adanaspor'la ardından haftaiçi de kupada Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kalan Fenerbahçe, bu sezon ilk kez üst üste 2 ayrı karşılaşmada bu kadar fazla gol yedi.


VİTOR PEREİRA'DAN SONRA...


Sarı-lacivertlilerde böyle bir durum en son geçen yıl Vitor Pereira döneminde yaşanmıştı. 5 Şubat 2016'da ligde Antalyaspor'a 4-2 yenilen Fenerbahçe, ardından Türkiye Kupası'nda Amedspor ile 3-3 berabere kalmıştı.


Fenerbahçe'de geçen sezon 2 maçlık bu olumsuz serinin ardından tam 9 resmi maç mağlup olmayarak, önemli bir istikrar yakalamıştı.

Kaynak: Futbolarena.com