Fikret Orman'dan Aboubakar Tepkisi

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, disiplinsiz bir hareketle takımını yalnız bırakan Aboubakar sorusuna, "Çok sevinçliyim, bu konu hakkında konuşmayayım" diye konuştu.

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, disiplinsiz bir hareketle takımını yalnız bırakan Aboubakar sorusuna, "Çok sevinçliyim, bu konu hakkında konuşmayayım" diye konuştu.

Kaynak: DailyMotion.com