Fikret Orman Sahaya Çıktı!
Son Güncelleme:
Başkan Fikret Orman ile yönetim kurulu üyeleri, eski futbolcularla bir maç yaptı.
Başkan Fikret Orman ile yönetim kurulu üyeleri, eski futbolcularla bir maç yaptı. Fikret Ormanlı siyah takım, Çebi’li beyaz takıma 8-4’lük skorla mağlup oldu.
...daha fazlası için http://www.sporx.com/tv/
Kaynak: DailyMotion.com