Galatasaraylı Melo'dan Beşiktaş Derbisinde Olay Hareket!

Son Güncelleme:

Galatasaray - Beşiktaş karşılaşması sonrasında Felipe Melo'nun maç sonu hareketleri sosyal medyada yankı buldu.

Galatasaray’ın 1-0 üstünlüğü ile sona eren Beşiktaş derbisi sonrasında, Felipe Melo’nun bir görüntüsü sosyal medyada dolaşmaya başladı. Maç bittikten sonra tribünlere giderek bu hareketi yapan Melo'ya tepki yağdı.

Sarı-kırmızılı futbolcunun maç sonunda galibiyet sevincini tüm takımın taraftarla paylaşmak için tribüne gittiği anlarda üst üste iki kez yaptığı “hareket” tepki çeken Melo’ya, sosyal medyadan tepki gösterildi. İlk geldiği sezonda Beşiktaş'la oynanılan maçta da buna benzer bir hareket yapan Melo o dönem içerisinde de birçok eleştri almıştı.

Kaynak: EuroSport.com