Gaziantep'in Kurtuluş Yıl Dönümü

Son Güncelleme:

Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep'in kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep'in kurtuluş yıl dönümünü kutladı.


Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre Yıldırım, Gaziantep'in düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya'ya kutlama mesajı gönderdi.

Kaynak: AA