Huzurevinde "Yaşlı Mutfağı" Hizmete Girdi

Son Güncelleme:

Yaşlı Mutfağı, Ereğli İzmirlioğlu Huzurevi'nde kalan yaşlıların ev özlemini gidermek amacıyla hizmete girdi.

Ereğli İzmirlioğlu Huzurevi'nde kalan yaşlıların ev özlemini gidermek amacıyla huzurevi içerisinde Yaşlı Mutfağı'nın hizmete girdiği bildirildi.


Huzurevi Müdürü Zeynep Yüksel Ünal, yaptığı yazılı açıklamada, yaşlıların yaşam kalitesini arttırmak ve onların evlerine olan özlemlerini giderebilmek için çeşitli çalışmalar yaptıklarını belirtti.


Ünal, yaşlıların ev özlemlerini gidermek için yaşlı mutfağında yaptıkları yemekleri yeme imkanı bulabileceğini kaydetti.


Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/Ferdi Akıllı


Yayıncı: Ebubekir Gülüm - ZONGULDAK

Kaynak: AA