Jandarma Sürücülere Uyarıda Bulunup, Şeker İkram Etti

Son Güncelleme:

Jandarma Teşkilatının kuruluşunun 174'üncü yıl dönümü nedeniyle Antalya'nın Akseki İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri Konya-Antalya karayolu Murtiçi mevkinde yol emniyet ve kontrol devriyesinde sürücülere uyarılarda bulunup, şeker ikram etti.

Jandarma Teşkilatının kuruluşunun 174'üncü yıl dönümü nedeniyle Antalya'nın Akseki İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri Konya-Antalya karayolu Murtiçi mevkinde yol emniyet ve kontrol devriyesinde sürücülere uyarılarda bulunup, şeker ikram etti.


Turizm sezonunun başlaması nedeniyle Antalya iline suç işlemek amacıyla gelen şahısların yakalanmasına yönelik yol arama ve kontrollerine devam eden Akseki İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin 2013 yılı içerisinde 65 aracı kontrol ettiği, 37 aranan şahıs yakalandığı bildirildi.


Jandarmanın, halkın huzur ve güvenliği için polis teşkilatları ve diğer kurumlarla da yakın iş birliği içerisinde mücadele ettiğini kaydedildi. - ANTALYA

Kaynak: İHA