Japonya Bir Nükleer Santralini Tekrar Açıyor
Son Güncelleme:
Japonya’da 2011 yılında yaşanan Fukişima nükleer santrali kazasının ardından Kagoşima eyaleti yönetimi, Sendai nükleer santralinin yeniden faaliyeti geçirilmesi için gerekli son onayı verdi.
Japonya’da 2011 yılında yaşanan Fukişima nükleer santrali kazasının ardından Kagoşima eyaleti yönetimi, Sendai nükleer santralinin yeniden faaliyeti geçirilmesi için gerekli son onayı verdi.
Karara karşı çıkan yöre halkının bölgesel mecliste...
Kaynak: Euronews.com