Kaçak Sigaraların Sahibi; Borcum Vardı, O Nedenle Yaptım

Son Güncelleme:

Konya'da rutin yol kontrolü yapan polisin durdurduğu yolcu otobüsünde 3 bin paket kaçak sigara ele geçirildi.

Konya'da rutin yol kontrolü yapan polisin durdurduğu yolcu otobüsünde 3 bin paket kaçak sigara ele geçirildi. Gözaltına alınan 34 yaşındaki Suphi Öztürk ifadesinde, "İlk defa bu işi yaptım. Borcum vardı, o yüzden yaptım" dedi.


Konya- Adana karayolu kent merkezi girişinde rutin yol kontrolü yapan Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Mersin'den Konya'ya gelen bir yolcu otobüsünü saat 01.00 sıralarında durdurdu. Otobüste yapılan aramada çuval içinde 3 bin paket kaçak sigara ele geçirildi. Bunun üzerine çuvalların sahibi Suphi Öztürk gözaltına alındı. Yaklaşık 5 bin lira borcu olduğunu öne süren Öztürk polise verdiği ifadesinde, "İlk defa bu işi yaptım. Borcum vardı, o yüzden yaptım" dedi.


Olayla ilgili soruşturma sürüyor. - Konya

Kaynak: DHA