Kadirli'de 23 Nisan Kutlandı
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde düzenlenen törenlerle kutlandı.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Kadirli ilçesinde düzenlenen törenlerle kutlandı.
Kutlamalar, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Hükümet Konağı bahçesindeki Atatürk büstüne çelenk sunulması ile başladı. Kadirli İlköğretim Okulu bahçesinde devam eden kutlama programı, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunması, Kaymakam Necip Çakmak, Garnizon Komutanı Yarbay Alaaddin Eşsiz ve Belediye Başkanı Ömer Tarhan'ın vatandaşları selamlaması ile devam etti.
Kadirli İlköğretim Okulu Türkçe Öğretmeni Tansel Kara'nın günün anlam ve önemi belirten konuşması, ana sınıfı, ilkokul ve ortaokul öğrencilerinin gösterisi ile şiirlerin okunmasının ardından ilçe genelinde düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüllerini verildi. - OSMANİYE