Kastamonu Belediyesi ve Kü İşbirliği Protokolü İmzaladı

Son Güncelleme:

Kastamonu Belediyesi ve Kastamonu Üniversitesi işbirliği protokolü imzalandı.

Kastamonu Belediye Başkanı Babaş, makamında düzenlenen törende yaptığı konuşmada, eğitimde işbirliğine önem verdiklerini söyledi.

Protokolün İhsangazi Meslek Yüksekokulu veterinerlik bölümünün Kastamonu'daki geçici hayvan bakımevinde uygulamalı ders görmesiyle ilgili olduğunu ifade eden Babaş, "Sokak hayvanları için çok güzel bir bakımevi kuruldu. Yaklaşık 600 civarında sokak hayvanını aynı anda barındırıldığı yaşam alanı yaptık. Protokolün hayırlı olmasını dilerim." dedi.

KÜ Rektörü Prof. Dr. Seyit Aydın ise öğrencilerin protokolle Kastamonu'da staj imkanı yakalama durumunu ifade etti.

Konuşmaların ardından, Babaş ve Aydın protokolü imzaladı. - Kastamonu

Kaynak: AA