Kaymakam Kaya'dan Eğitimcilere Başarı Belgesi

Son Güncelleme:

Diyarbakır'ın Dicle İlçe Kaymakamı Çağlayan Kaya, okul müdürleri ve öğretmenlere gayretli çalışmalarından dolayı başarı belgesi verdi.

Diyarbakır'ın Dicle İlçe Kaymakamı Çağlayan Kaya, okul müdürleri ve öğretmenlere gayretli çalışmalarından dolayı başarı belgesi verdi.


Kaymakam Kaya, geleceğin güvencesi sağlam temellere dayalı bir eğitime, eğitimin ise öğretmene dayalı olduğunu, başarının birlik ve beraberlik içinde uyumlu çalışmaktan geçtiğini söyledi. Başarılı çalışmalarından dolayı memnuniyetlerini dile getiren Kaya, "Kendilerini tebrik ediyor, başarılı çalışmalarının devam etmesini temenni ediyorum" dedi. - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA