Kayseri Emniyet Müdürü Aydın, Göreve Başladı
Son Güncelleme:
Emniyet Müdürleri Kararnamesi ile Kayseri'ye atanan Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, görevine başladı.
Emniyet Müdürleri Kararnamesi ile Kayseri'ye atanan Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, görevine başladı.
Aydın, polisiye hizmetlerin kalitesinin her geçen gün arttığını belirterek, çalışma arkadaşları ile insan odaklı ve hukukun üstünlüğü anlayışı çerçevesinde bir çalışma yürüteceklerini söyledi.
Kaliteyi artırmayı ve çıtayı yükseltmeyi hedeflediklerini ifade eden Aydın,
"Polisiye hizmetler hayatımızın vazgeçilmez alanlarında kendini gösteren hizmetlerdir. Bu hizmetler, emniyet müdürlüğümüz tarafından vatandaş odaklı olarak insanlarımıza sunulacaktır. Çalışmalarımız sırasında vatandaşlarımızdan da destek bekliyoruz" dedi.
Aydın, daha önce Kayseri'de görev yaptığını da belirtti.
Muhabir: Esma Aygün
Yayıncı: İsmail İçer - KAYSERİ
Kaynak: AA