Kepez'den Çalışanlarına Bayram İkramiyesi

Son Güncelleme:

Kepez Belediyesi, Kurban Bayramı öncesi çalışanlarını ikramiye ödemesi ile sevindirdi.

Kepez Belediyesi, Kurban Bayramı öncesi çalışanlarını ikramiye ödemesi ile sevindirdi.


Kepez Belediyesi, 369 personele toplam 241 bin TL tutarında ikramiye ödemesi yaptı. Çalışanların hesaplarına 550 TL ile 800 TL arasında ikramiye parası yatırıldı.


Kepez Belediyesi'nin personeline borcu olmadığının altını çizen Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, "Yol arkadaşı olarak gördüğüm personelimize maaşlarını gününde ödüyoruz. Sadece maaş anlamında değil, değişik zamanlarda onları çalıştıkları ortamlara ziyaret ederek yol arkadaşlığımızı pekiştiriyoruz.


Bayram öncesi de ikramiye ödemesiyle çalışanlarımızı sevindirdik" dedi. - ANTALYA

Kaynak: İHA