Keşan Halinde Yangın Söndürme Tatbikatı
Son Güncelleme:
Keşan Belediyesi İtfaiye ekipleri, hal binasında yangın söndürme tatbikatı yaptı.
Keşan Belediyesi İtfaiye ekipleri, hal binasında yangın söndürme tatbikatı yaptı.
Keşan Belediyesi İtfaiye Müdürü Orhan Yamak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, hal binasında çalışan personele yangın tüplerinin yangın söndürmede nasıl kullanılacağını uygulamalı olarak gösterdiklerini söyledi.
Bu tür tatbikatların işyerlerinin talep etmesi halinde düzenlendiğini belirten Yamak, hal binasında da yakılan meyve sandıklarının yangın tüpüyle nasıl söndürüleceğinin halde çalışanlara anlatıldığını ifade etti.
Yamak, vatandaşların yangınlara karşı bilinçlendirilmesi gerektiğini kaydetti. - Edirne
Kaynak: AA