Kilis'te 600 keklik doğaya bırakıldı

Son Güncelleme:

Kilis'te popülasyonunun artması için 600 keklik doğaya salındı.

Kilis'te popülasyonunun artması için 600 keklik doğaya salındı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğünün "Doğaya Kanatlı Yaban Hayvanı Yerleştirme Programı" kapsamında, Kilis şube müdürlüğü ekipleri 4 köyde 600 kekliği doğaya bıraktı.

Ekiplerin son 3 yılda 2 bin 275 kekliği doğaya bıraktığı belirtildi.

Kaynak: AA