Kozan'da Ygs Motivasyonu Semineri

Son Güncelleme:

Kozan'da, Anadolu İmam Hatip Lisesi 12.sınıf öğrencilerine yönelik Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) öncesi motivasyon semineri düzenlendiği bildirildi.

Kozan'da, Anadolu İmam Hatip Lisesi 12. sınıf öğrencilerine yönelik Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) öncesi motivasyon semineri düzenlendiği bildirildi.


Okuldan yapılan yazılı açıklamada, okul idaresi ve ehberlik servisi işbirliğinde gerçekleştirilen seminere, konuşmacı olarak okul müdürü Hüseyin Şimşek ve Anadolu İmam Hatip Lisesi'nden mezun olduktan sonra bir yüksek öğrenim programına yerleşen öğrencilerin katıldığı belirtildi.


Şimşek sınava kadar olan sürecin iyi değerlendirilmesi ve öğrencilerin kendilerine güvenmeleri halinde üniversite kazanmanın düşünüldüğü kadar zor olmadığını belirterek, "Öğrencilerimizin bu süreçte başarılı olabilmeleri için her konuda destekliyoruz" ifadelerini kullandı.


Üniversite öğrencilerinin ise 12. sınıf öğrencilerine, eğitim gördükleri üniversiteler ve bölümleri hakkında bilgi verdiği ve öğrencilerin sorularını yanıtladığı kaydedildi.


Muhabir: Volkan Varan


Yayıncı: Anıl Bağrık - ADANA

Kaynak: AA