Lapseki Belediye Meclisinde Yeni Dönemin İlk Toplantısı
Son Güncelleme:
Lapseki Belediye Meclisinin ilk toplantısı, Hükümet Konağı önündeki Atatürk büstüne çelenk bırakılmasının ardından yapıldı.
Lapseki Belediye Meclisinin ilk toplantısı, Hükümet Konağı önündeki Atatürk büstüne çelenk bırakılmasının ardından yapıldı.
AK Parti Grubundan 6, MHP Grubundan 4, CHP Grubundan ise bir üyenin bulunduğu meclisin toplantısında konuşan Belediye Başkanı Eyüp Yılmaz, yapacakları çalışmaların ilçe halkı için hayırlı olmasını diledi.
Daha sonra faaliyet raporu görüşülerek 2013 yılı belediye gelir ve giderleri ile bunlara ilişkin kayıt işlemlerine ait hazırlanan denetim komisyonu raporu okundu.
Yılmaz ve meclis üyeleri, 9 Nisan'da yeniden toplanacak. - Çanakkale
Kaynak: AA