Lapseki'de Okula Yeni Başlayan Öğrenciler Şekerle Karşılandı

Son Güncelleme:

Lapseki'de, okula yeni başlayan minik öğrenciler, sınıflarına girişte şekerle karşılandı.25 Eylül İlköğretim Okulu Müdürü Fatih Mehmet Sever, okul bahçesinde düzenlenen programda, yaklaşık 9 aylık süreçte çocuklara ellerinden gelen en güzel...

Lapseki'de, okula yeni başlayan minik öğrenciler, sınıflarına girişte şekerle karşılandı.


25 Eylül İlköğretim Okulu Müdürü Fatih Mehmet Sever, okul bahçesinde düzenlenen programda, yaklaşık 9 aylık süreçte çocuklara ellerinden gelen en güzel eğitimi vereceklerini söyledi.


İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş ise okulda 185 öğrencinin ilk gün heyecanı yaşadığını kaydetti.


Daha sonra sınıflarına alınan öğrencilere şeker ikram edildi.


Muhabir: Ercan Özçetin/ Mehmet Bayer


Yayıncı: Zafer Akpınar - ÇANAKKALE

Kaynak: AA