Madde Bağımlısı Yakalanacağını Anlayınca Çatıya Çıktı

Son Güncelleme:

Kayseri'de madde bağımlısı olduğu öne sürülen 19 yaşındaki Muhammet Ö, polis kendisini gözaltına almak isteyince,oturduğu 5 katlı binanın çatısına çıktı.

Kayseri'de madde bağımlısı olduğu öne sürülen 19 yaşındaki Muhammet Ö, polis kendisini gözaltına almak isteyince,oturduğu 5 katlı binanın çatısına çıktı. Buradan kendisine yaklaşmak isteyenlere taş atan Muhammet Ö, etkisiz hale getirildi. Kocasinan ilçesi Eskisanayi mahallesi Osman Kavuncu bulvarında saat 14.00 sıralarında meydana gelen olayda, polis ile Muhammet Ö arasında uyuşturucu madde kullandığı gerekçesiyle kovalamaca oldu. Oturduğu 5 katlı Özkan apartmanına giren Muhammet Ö, daha sonra çatıya çıktı. İntihar edeceğini ve kendisine yaklaşılmamasını isteyen öfkeli genç, daha sonra çevresinde eline geçirdiği taşları aşağı atmaya başladı. Polisin çatıdan inmesi için ikna edemediği Muhammet Ö, yaklaşık yarım saat direndikten sonra, yanına gizlice yaklaşan bir polis memuru tarafından etkisiz hale getirildi. Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi Adli Tıp Birimi'nde sağlık kontrolünden geçirilen Muhammet Ö, daha sonra sorgulanmak üzere polis merkezine götürüldü.

Kaynak: DHA