Mevsimlik İşçiler Yemekten Zehirlendi

Son Güncelleme:

Bünyan ilçesinde mevsimlik işçi olarak çalışan 10 kişi sabah kahvaltısında yedikleri yemekten zehirlendi.

Bünyan ilçesinde mevsimlik işçi olarak çalışan 10 kişi sabah kahvaltısında yedikleri yemekten zehirlendi.


Karadayı köyünde, tarlada yaptıkları kahvaltıda yedikleri yemekten zehirlenen tarım işçileri R.Ç, S.A, F.K, F.Y, T.Y, N.E, C.K, Ö.K, Ü.E. ve Y.K. Bünyan Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.


İşçilerin tedavilerinin ardından taburcu edildiği, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.


Muhabir: Sercan Küçükşahin


Yayıncı: Orhan Canbulatel - KAYSERİ

Kaynak: AA