Mihalıççık'ta Karbonmonoksit Zehirlenmesi
Son Güncelleme:
Mihalıççık ilçesinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi tedavi altına alındı.
Mihalıççık ilçesinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Koyunağılı Mahallesi'nde bir işletmede çalışan A.K. iş yerinde bulunduğu sırada fenalık geçirdi. Çevredekiler tarafından Beypazarı Devlet Hastanesi'ne kaldırılan A.K'nin kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edildi.
Tedavi altına alınan A.K'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Kaynak: AA