Milli Cimnastikçilerden 8 Madalya

Son Güncelleme:

Slovakya Açık Aerobik Cimnastik Turnuvası'nda mücadele eden Türk sporcular, 8 madalya kazandı.

Slovakya Açık Aerobik Cimnastik Turnuvası'nda mücadele eden Türk sporcular, 8 madalya kazandı.


Türkiye Cimnastik Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Slovakya'nın başkenti Bratislava'da düzenlenen uluslararası turnuva sona erdi.


Organizasyonda Türkiye'yi, büyükler kategorisinde 4, 15-17 yaş kategorisinde ise 5 sporcu temsil etti. Türkiye, turnuvayı 3 altın, 2 gümüş ve 3 bronz madalyayla tamamladı.


Madalya kazanan sporcular şöyle:


-Büyükler


Altın: Nihat Can Gül-Nazlı Özgör (çiftler), Nihat Can Gül-Nazlı Özgör-Ahmet Çoruh (trio)


Gümüş: Nihat Can Gül (tek erkekler)


Bronz: Nazlı Özgör (tek kadınlar), Emir Erışık (tek erkekler)


15-17 yaş


Altın: Nil Deniz Bal (tek kadınlar)


Gümüş: Nil Deniz Bal-Büşra Çiçek-Seran Solak (trio)


Bronz: Ahmet Meriç Turmamış (tek erkekler)

Kaynak: AA