Ngb'den Emniyet Müdürü Uludağ'a Ziyaret

Son Güncelleme:

Niğde Gazeteciler Birliği (NGB) Başkanı Hayrettin Yenel ve Yönetim Kurulu Üyeleri, göreve yeni atanan İl Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ'ı ziyaret etti.

Niğde Gazeteciler Birliği (NGB) Başkanı Hayrettin Yenel ve Yönetim Kurulu Üyeleri, göreve yeni atanan İl Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ'ı ziyaret etti.


Uludağ, ziyarette yaptığı konuşmada, Niğde'nin huzurlu bir kent olduğunu belirterek, "Niğde, kendi halinde güvenlik açısından pek sıkıntısı olmayan bir kent ama insanın yaşadığı yerde ufak tefek olaylar mutlaka olur" dedi.


Niğde'ye yeni yapılacak Emniyet Müdürlüğü binası hakkında da bilgi veren Uludağ, "Yeni Emniyet Müdürlüğü binası için İçişleri Bakanlığı ile görüştüm. 2012 yılı yatarım programına alındı. Selçuklu mimarisini yansıtan bir bina olacak. Mevcut Emniyet Müdürlüğü binasını da ruhsat ve pasaport birimleri olarak kullanmayı düşünüyoruz" diye konuştu.


- NİĞDE

Kaynak: AA